Friday 23 March 2012

TENANG UNTUK SELAMANYA

salam sayang semuanya. rindu tak?(macam la ada yg nak baca blog sakai ni,isk).hew hew.
 ceritera kali ini adalah realiti seadanya. hati tengah walang sangat. banyak sangat dugaan yang bertimpa seperti hujan rahmatNYA. bagi yang mengenali dan tahu situasi ini,terimakasih kerana anda telah memberi semangat yang jitu pada saya!!!

entry kali ini bukanlah nak celoteh pasal life. tapi doa penang jiwa atau a.k.a "DOA SUPAYA JADI RAJIN & TENANG DARIPADA KESEDIHANsaya C&P dari mukabuku(promojap.add tau)

(cukup besa x?)


SETIAP DARIPADA KITA MAHU MENGELAK DARIPADA TERUS BERSEDIH, MENJADI SEORANG YANG RAJIN DAN MENNGELAKKAN DIRI DARIPADA BERHUTANG..AMALKAN DOA INI SETIAP HARI SELEPAS SOLAT LIMA WAKTU..INSYALLAH

..Allahumma, aku berlindung daripadaMu dari rasa sedih dan gelisah, dan aku berlindung daripadaMu dari kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung daripadamua daripamu dari sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung daripadaMu dari cengkaman hutang dan penindasan orang (3x)..aminnn 


ekeke. kalau hang putuih cinta ka,marka hang d bawak lari ka, jangan dok sedih sangat la haih. ramai lg bunga dok suka. yang pasti. kita kena strong macam besi walaupun akan di lentur oleh bara api yang panaas...

wasalam rindu.:)

No comments: