Monday 26 March 2012

hati berdondang sayang la cinta




 

hai sayang blogger semua.anda sehatkah?anda kenyangkah?alhamdulillah hendaknya.
woi!ape cite ni?aiceh.kasaq noo bahse ceqq.hehe.
seperti title di atas,pasti nampak boringkan?hehe.sebenarnya anda tidak akan boring kerana saya ada sedikit story to molly.

25.03.2012

tarikh keramat di atas sudah di catit antara aku dan adik angkat aku a.k.a bff yang aku shinta ini untuk berkaraoke. sebelum menjalani kehidupan yang seronok ini,kami berdua mencekik la dulu di Plaza Metro Kajang.


Selepas kenyang,kami ke Smart Bookshop. AA aku ni memburu novel.macam-macam la dia burukan sehingga terjumpa, 
katanya kawan dia yang menginginkan novel tu.aloyaiii.remaja la katakan. dan aku pula membeli hobi baru iaitu,
aku sendiri pun tak tahu lah kenapalah boleh ada perasaan dengan hobi ini.tapi tak apa.itu masa lapang aku.
hehe.selepas berjalan-jalan,agaknya terlampau boring di metro itu,kami pun menerjah Metro Point Kajang.

semua rakyat jelata dan jelita mengetahui bahawa ini tempat adalah seperti syurga keseronokan.haha.kalau dah banyak jadi banyak.maka beronok la.haha. pelbagai tuturcara,aicewah.1st floor adalah syurga makan bagi makhluk yang nak makan.ada datang dari China(oldtown), US(subaway), Indonesia(Ayam penyet),Jepun(shusyi), dan pelbagai la. di 2nd floor plak dah maju sangat.banyak kedai vintage, kain kain.
3rd floor plak memang popular dengan karoake iaitu MusicBox.4th floor paling rancak. wowow! AMPANG SUPERBOWL!!! sini la tempat gempak aku dengan seangkatan member SMKJB..haha.

berbalik pada cerita,aku dan AA pergi ke 2nd floor sbb dekat situ riuh sangat. bila naik je,dapati ramai sangat hamba Allah.ya nauzubillah.ape ni?kami menhampirinya,AA bagitau,ni la lelongan barang gadget yang murah.wow.sekali aku terpandang SAMSUNG CORBY !!!.aku membuka harga rm50.yeay.agak lambat macam tiada respond.tiba-tiba ada pihak lawan cuba bergusti dengan aku,dushhh!!kami menawarkan harga sehingga aku menamatkan harga rm250!yeay aku menang dan aku melonjak bahagia gila sampai peluk cium AA ni.(macam la menang loteri,FYI,loteri di haramkan dari segi agama islam ya).di sini,aku ingin mengucapkan ribuan terimakasih kepada AA sebab sudi sangat bersusah payah untuk aku.pada ayahandaku pula,terimakasih juga.bulan seterusnya kita buat lagi ye.jimat sikit duit adik.

SAMSUNG CANDY CORBY II

selesai tugas di sana,kami meroket ke Jalan Reko.berdondang sayang lahai.hehe.kami memilih Malaysian Idol.tapi agak tidak puas hati 10% kerana mic tu agak kasar bila nyanyi.aku tak kata suara aku sedap.sedangkan aku karaoke open pun ok,ni an pulak room.tapi tak apa.kami enjoy sangat.


ni la adik angkat aku

                                                                                ini la santapan aku

 dia yang berselera
                                                  si badut METRO POINT

RANGGI!!


26.03.2012

aku menjalankan tugas ku seperti biasa ya.kali ini bersama sahabat,athirah z.hew hew.rancak kan aku berjalan.excuse,kami dah lama tidak menggedik.aktiviti kami biasa sahaja.berjalan,bergossip,berkongsi,dan pelbagainya di Plaza Metro Kajang. kali ini kami banyak berceloteh la sebab dah rindu sangat sampai x ingat nak buat aktiviti seperti dulukala.time nak balik,kami terserempak dengan part of our list,linda with her beauty girl aqish.baru je sebut sebut nak ke rumah dia sebab rindu & dah lama x jenguk anak & dia skali..
 saya sangat keding
 ini la bestie ever,tatia
 never say never
 capture by tee
 love
saya sangat mencintai candy corby dan encik cinta.
inilah aktiviti aku.pantang ada peluang bersama kawan pasti aku grab.jangan tanya kenapa.encik cinta saya sentiasa mengizinkan saya hang out with my girlzz friendzzz.he trusted me as well cause he know that i will not cheat on him....graciyas mi amour.



secoeyt: saya menerima lamaran dari encik cinta.should i accepted?

1 comment:

Tia Ahmad said...

Huhu! Muka I adelah... =DD #excited

Lawa ah gambo ko bwah skali tuh. ^^