Monday 9 January 2012

memori indah 2011.adios c 2011.

salam sejahtera,salam 1MALAYSIA. 2011 dah mengakhiri kita,bukan?dan sekarang kita berperang dengan hari-hari, minggu-minggu,bulan-bulan 2012. siapa sangka tahun baru ini akan berikan kita kebahagiaan. bagi aku,2011 mengajar aku erti kehidupan.
bukan ini yg aku nak share la. sekitar disember 2011, wedding abang aku agak meriah.semeriah dari ex-sibling aku dulu.(kah kah kah). aku pun x tertinggal dr listed oke. aku dgn hubby aku bertungkus lumus utk membantu org. kata org kampung,merewang.ada jgk ahli penanggas yg di beri bunga serta duit rm1.

aktiviti kami pada event tu adalah cukur jambul pertama sekali.keyh... baby yg dicukur jambul adalah ratu nur fakihah syaura & naughty boy megat daniel khuzailifah. seramai 40 org yg memarhabankan. sebagai cenderahati@ole ole,kami bg:-
- telur puyuh 2 biji.
- bunga rampai
- pulut kuning dan rendang

ni time sebelum di cukurkan.

eika sebagai pembawa dulang.


nice.1st time la katakan.

selesai cukur jambul, aku bergegas utk cari penggas gugurlz.(sory,x de pic dorg la).keje mereka bg goodies pd tetamu yg datang mencekik serta bebudak sekali.

ni la bebudak penanggas,tugas dorang mcm ni le.agak kotor tp mereka ikhlas.

penganting tiba pada tengahari la.keh keh.sedondong purple.jadi x heran la kalau semua family pakai purple.
sebelum naik pelamin,mereka di persembahkan dgn lelawan silat.
silat gado-gado

pengantin 11.12.2011(mohd.fairuz shah rezza&azlin)

bukan setakat mereka sahaja naik pelamin,kami pun sama.:)

mustafha&ruminah

faizatul akma&megat ahmad hussian

eika&tya&me&mia

sesi bergambar pun x ketinggalan karena inilah nama kenangan.

pic 1 with own family.

ni family baru makngah. bekas adik ipar ayag aku.sebelah ayah aku(tudung coklat)adik kandung ayah aku.

ni pulak pic with couse n unc n hubbe. i'm rock(smpai kene ketok sat)

ni la ahli rocker cucu hussin.tu pon sikit je.

i just hate gap.

ni permata x ternilai sampai ada yg membenci.1/10 mereka benci, 100/10 lagi benci aku pada org yg benci tu.(ceyh).


di akhir rancangan itu, aku bantai karok la.gile ko.aku bantai sampai 5lagu sekali gushhh. aku karok with eika n hubby ku.yg len,aku solo. x lupe jgk, aku klu bab karok x de duet,dangdut,jiwang mmg x sah. tengx abag sebab adakan mini konsert ini.lobe u....



event ni memang happening. insyaAllah, turn aku plak naik pelamin. yg jelas, aku akan wat di sekolah aku n hubby d SMK JALAN BUKIT. doakan ye.
                                                                                                  wasalam



1 comment:

Tia Ahmad said...

Daniel comel! N mummynye juga! =DD
Hehe.